seznam článků

Marketingová bitva o štíhlou linii už začala

2011-05-03 12:18:46 Zdeněk Fekar
Zostřený souboj reklamních kampaní výrobců přípravků na hubnutí slaví úspěch. Třebaže venku ještě vládne aprílové počasí, ženy začalo zajímat, jak shodit.

"Letos se výrobci hodně zaměřili na televizní marketing, už na přelomu března a dubna se potkalo několik reklam," potvrzuje doktor Jan Bureš, šéf online lékárny DocSimon.cz.

Lipoxal a Alli

Od začátku roku běží například kampaň na Lipoxal, v březnu nasadila televizní spot také známá pilulka Alli. Šéflékárník si pochvaluje: ostřejší konkurence pomáhá prodeji.

"Zájem o přípravky na hubnutí je v posledních týdnech zhruba o sto procent vyšší, než loni touto dobou," říká doktor Bureš. "Obvykle přitom začíná hubnoucí sezóna skoro o dva měsíce později."

Oproti loňsku spolu také soupeří více produktů. Loni šly na odbyt hlavně pilulky Alli a Lipoxal, letos přibyly značky XL to S a úplná novinka Duo Slim.

Velké peníze na internetu

Pokud jde o útratu za hubnutí, zákaznice rozhodně internetové lékárny DocSimon dietu nedrží. Průměrná objednávka je za 1240 korun, což je o něco víc než loni.

Zákazníky přitom čeká další posílení marketingového boje. V květnu proběhne druhý ročník Evropského dne obezity, na který někteří výrobci zaměří své kampaně.

Pilulky a koktejly vás nespasí, ale mohou pomoci

Široká nabídka kupodivu nemusí být pro zákazníka jednoznačnou výhodou. "Nikdo z výrobců v podstatě nic nového, převratného nevymyslel," připouští šéf lékárny. "Redukce a udržení hmotnosti je komplexní proces, je třeba uzpůsobit celou životosprávu," upozorňuje doktor Bureš a vyjmenovává faktory, které jsou důležité: úprava jídelníčku, jistý stravovací rytmus, dostatek pohybu a vůle.

Při dodržení uvedeného režimu potom mohou pomoci i přípravky na redukci hmotnosti. Rozdíly jsou i ve složení a mechanismu účinku přípravku na hubnutí. "Jiný doporučíme člověku, který nadměrně konzumuje sladké, jiný milovníkovi tučného. Určité přípravky deklarují lepší spalování tuků, ty jsou určeny pro osoby pohybově činné," vysvětluje šéf online lékárny DocSimon.cz.

Diskuze



Pojištění od Hyperfinance cestovní pojištění, úrazové pojištění a další