seznam článků

Čechy láká do lázní CzechTourism

2011-11-20 01:48:03 Alice Dvořáková
České lázně již nejsou jen pro staré a nemocné. Lidé se do nich mohou vypravit ve snaze uniknout od každodenních povinností a stresu i za pouhou relaxací, načerpáním nových sil a energie.

Tak by se dalo shrnout hlavní poselství internetové mediální kampaně na podporu domácího lázeňského cestovního ruchu, kterou připravila agentura CzechTourism.

Kampaň, probíhající od října do prosince letošního roku, vybízí české samoplátce k návštěvě tuzemských lázní. Je zacílena na lidi se středními a vyššími příjmy.

"Oslovujeme především ženy, muže a páry ve středním a vyšším věku, kteří jsou vyznavači aktivního životního stylu. Mají rádi sport, kulturu a relaxaci a umí si udělat  čas pro sebe, své koníčky i odpočinek. Celou oslovenou cílovou skupinu chceme upozornit na fakt, že mohou v lázních absolvovat i nejrůznější preventivní, relaxační a regenerační wellnessové programy," říká produktová specialistka lázeňství vládní agentury agentury CzechTourism Iveta Jakoubková.

Kampaň bude probíhat v prostředí internetu – na zpravodajských a tematických serverech a v tematických sekcích zpravodajských serverů. Pestrý mediální mix nástrojů obsahuje  bannerovou a hypertextovou reklamu a PR články (např. Potenza, Facebook, ARBO Interaktiv, novinky.cz, idnes.cz, centrum.cz, spa.cz, lekari-online.cz, zeny.cz, E 15, zdn.cz a další) a reklamu ve vyhledávání a kontextu (Seznam, Google).

CzechTourism očekává zvýšení návštěvnosti webových stránek www.ceskelazenstvi.cz o 30 %.

Cíl kampaně

Smyslem této propagace je poukázat zejména na to, že návštěvníky lázní nejsou jen pacienti, kterým lázeňskou péči předepsal lékař.

"Přestože nezastupitelnou rolí lázeňských zařízení zatím zůstává léčba nejrůznějších onemocnění a rekonvalescence, lázně dnes vycházejí vstříc i požadavkům odlišné klientely," zdůrazňuje Iveta Jakoubková.

Reaguje tak na nové trendy domácího cestovního ruchu, zejména rostoucí poptávku po nových a netradičních zážitcích a produktech zahrnujících přírodu, relaxaci, odpočinek. Se zvyšující se životní úrovní obyvatel a rostoucím urbanismem roste zájem o aktivní dovolenou, o kvalitní komplexní služby, zvyšuje se počet dovolených v průběhu roku a roste zájem o domácí destinace zejména u skupin, které si mohou dovolit dvě až tři plnohodnotné dovolené v průběhu roku.

Stoupající poptávku domácích klientů o pobyty v českých lázeňských místech dokládají statistiky Českého statistického úřadu, které vykazují pravidelné každoroční přírůstky. Podle posledních údajů za první pololetí letošního roku se s číslem 177 519 počet rezidentů v lázních  navýšil o 2 %. Čeští klienti tak během několika málo let lehce předstihli  v celkových příjezdových lázeňských číslech klientelu zahraniční.

Medicínský wellness

Kampaň  upozorňuje na fakt, že dnešní lázně nabízejí relaxaci pro všechny.

Na českých lázních je navíc unikátní skutečnost, že poskytují wellness procedury i s použitím přírodních léčivých zdrojů (minerální vody, plyn, peloidy – slatiny a rašeliny, klimatické podmínky) a pod dohledem zkušeného lékaře. Ten zde v tomto případě vystupuje více v roli konzultanta, který klientovi poradí se správným životním stylem (stravování, cvičení, regenerace). Tento tzv. „medicínský wellness“ si v posledních letech získává stále více příznivců.

Důležité je i to, že lázeňský pobyt rozhodně není nedostupný. Nabídka ubytování je totiž skutečně široká – od rodinných penzionů, přes hotely běžného standardu až po ty pětihvězdičkové, takže si vybere jak klient s omezeným rozpočtem, tak i milovník luxusu.

Diskuze



Pojištění od Hyperfinance cestovní pojištění, úrazové pojištění a další